Grafikk Salong

Velkommen til Grafikk Salong utstilling i Bærum Kunstforening

Åpning: Torsdag 12. november kl 17.00-19.00

Utstillingen varer frem til 22. november

I perioden 12. – 22. november arrangerer BKF en Grafikkutstilling med over hundre verk på veggen som selges både løst og innrammet.

Rolf Erik Aas er grafikkansvarlig i BKF.

Grafikkansvarlig Rolf Erik Aas har samlet inn en omfattende mengde grafikk som er verdt å bli sett. Kommende og siste helg (lørdag 21. og søndag 22. november) vil Rolf Erik Aas selv være til stedet for å besvare spørsmål om utstillere, verk og teknikk. Her finner man kunst til enhver smak og i forskjellige prisklasser.

I tillegg har du mulighet til å gi et prøvemedlemskap for 2016 i BKF som gave.

Vi ønsker oss flere unge medlemmer. Derfor har vi laget flotte gavekort, hvor man kan velge mellom et beløp til kjøp av kunst, innramming av et selvvalgt bilde eller et prøvemedlemskap.

200 forskjellige grafiske verk stilles ut i BKF.

Gavekortene er tilgjengelig i vår resepsjon fra 12. november. I år kan du dermed være tidlig ute for å handle kunstgaver til dine nærmeste og firmaer til sine ansatte.

Følgende kunstnere stiller ut:
Odd Nerdrum, Bjørn Ransve, Svein Bolling, Camilla Coucheron,Tone Diethrichson, Ingri Egeberg, Wenche G. Finnes, Ingrid Forfang, Grethe Hald, Bertil Hansson, Karl Erik Harr, Morten Haug, Liv Heier, Mia Gjerdrum Helgesen, Jørgen Holen, Marie Jose Horverak, Eli Hovdenak, Morten Juvet, Gabrielle Kielland, Roar Kjernstad, Helene Knoop, Cathrine Knudsen, Runi Langum, Ole Lislerud, Therese Nortvedt, Karl E. Nilsen, Pushwagner, Christopher Robin Rådlund, Line Schjølberg, Knut Steen, Beate Strindberg, Kåre Tveter, Dang Van Ty, Anna Törnquist, Yngve Reidar Vold, Gunn Vottestad, Nico Wideberg og Elisabeth Werp.

Inv-Salong2015_112

Se neste utstilling – Desembermøte med Gunn Vottestad og Stein Eriksen